Aktualności

Poniedziałek, Listopad 21, 2022, 09:55

Specjalista ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków:

- kompleksowa obsługa i organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie Zarządu w pracach administracyjnych
- współpraca z kontrahentami
- koordynacja spotkań oraz organizacja spotkań służbowych
- prowadzenie archiwum umów spółki
- wsparcie Działu Rozliczeń projektów w zakresie: koordynacji spotkań, udzielania mailowych informacji zwrotnych, zapisywania na szkolenia oraz ich ewidencji, publikacji ogłoszeń w bazie konkurencyjności, planowanie harmonogramu pracy, w tym obsługa Teams.
- współpraca z innymi działami w firmie
- dbałość o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania:

- wykształcenie wyższe lub rok studiów zaocznych (preferowane: finanse, bankowość, zarządzanie),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność budowania profesjonalnych relacji zawodowych oraz otwartość na współpracę
- samodzielność oraz odpowiedzialna postawa wobec pracy
- świetna organizacja pracy własnej
- elastyczność w działaniu i odporność na pracę pod presją czasu
- inicjatywa oraz energia w działaniu
- dobra znajomość pakietu MS Office
- dobrze rozwinięte umiejętności analityczne

Oferujemy:

- umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie
- profesjonalne szkolenia, program wdrażania pracownika, podnoszenie kwalifikacji,
- możliwość rozwoju zawodowego
- dołączenie do firmy o stabilnej sytuacji na rynku
- pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach


(c)2023, All Rights Reserved
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem